The Days We Lost



Eftersom jag varit bort flera dagar har ni missat allt roligt som hänt. I lördags till exempel så var jag på bio och såg The Lucky One. Kanske en av bästa filmerna någonsin! Blev en riktig bästis dag med middag och bio och kan säga att det var väldigt välbehövligt.

Jag har kört bil hur mycket som helst. Det är sjukt kul och går sjukt bra! Mycket tid har spenderats på praktiken och jag trivs så himla bra där och det känns sorgligt att på torsdag är det min sista dag... Jag har även gått ner 3 kg men eftersom vikten har pendlat upp och ner ganska mycket är det totalt endast 11 kg men är ändå sjukt nöjd och glad över det. Sen har jag världens bästa inspiration och det är min mamma. Hon har gått ner 13 kg och nu kommer hon i jeans och inte längre kunde ha och inte bara de, JEANSEN SITTER HELT LÖST PÅ HENNE!!! Så himla duktigt :*

Har hänt så sjukt mycket mer men det här är väl det som satt ett litet extra + i kanten på vardagen. Nu ska jag iväg och få massage. Underbart och välförtjänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0