You are all my stars

Jag har nog världens finaste familj och även på om jag lätt glömmer det så vet jag det innerst inne. Min familj stöttar mig alltid genom allt och när jag mår dåligt så är det de som alltid finns där och får mig att må bra. Det finns ingen som funnits så mycket och hjälpt mig genom så sjuk mycket som de har gjort. Det handlar inte om att de alltid boktstavligt gör något men genom att finnas och ge mig trygghet vågar jag ge mig ut och upptäcka livet för jag vet att de alltid finns där med öppna armar när jag faller. De är sånna människor som pushar en frammåt och inte håller dig tillbaka. Jag tror aldrig jag någonsin kommer förstå hur grym min familj är och hur starka vi är tillsammans. Jag tror aldrig någon kommer förstå det. Världens bästa familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0