Jag Ska Bli Bättre

Hej!
Fy satan va dålig jag blivit på att uppdatera bloggen men ska verkligen försöka ändra på det! Just nu är det ganska mycket som händer. Skolan håller på att lida mot sitt slut, eller jag i alla fall detta skolår och det innebär att allt alla uppgifter måste in. Sitter just nu och håller på med de sista som egentligen skulle varit inne igår men somnade med datorn och böckerna i knät så hoppas det går bra ändå.

På fritiden när jag inte sitter i mitt läxberg så umgås jag med vännerna och övningskör. Det börjar ju dra ihop sig och om 1-2 månader hoppas jag på att ha ett körkort. Har även haft min första körlektion i torsdags och det gick otroligt bra. Riskettan gjorde jag också i torsdags så den är klar.

Nästa vecka är det bara en lektion och sedan är jag ledig fram tills skolavslutningen på torsdag. Ska försöka träna lite då och bara ta det lugnt eftersom den 25 juni så börjar jag jobba så det blir inget sommarlov förutom de första veckorna på lovet.

Ikväll blir det att kanske åka till brorsan och hans brorsors fest som de ska ha. Får se hur jag gör.
Nu ska jag avsluta detta långa inlägg och ska försöka bättra mig i framtiden med bloggningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0