Glömde nycklarna

Glömde nycklarna hemma och eftersom hela familjen är i Eskilstuna så fick jag ta bussen över till mormor så nu är jag påväg dit. Även om det ska bli kul att träffa mormor som jag inte sett på evigheter känns det som så ville jag ju bara hem och ta det lugnt, kolla på film eftersom det är min enda lediga dag..

Äsch vi gör det bästa utav saken och får se det som att jag får lite kvalitetstid med mormor. Vi ska väl bara fika och ta det lugnt sedan kommer mamma och hämtar mig när de kommer hem! Förresten så gjorde jag en grej idag som gjorde mig så sjukt glad men ska hålla det hemligt från bloggen och så får ni veta sen. Mina närmsta vet och det är det viktigaste! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0