Det är vad mitt liv handlar om

 
Hej! 
Igår gick de sista av mina kollegor som jag lärt känna av ordinarie personal på semester vilket jag tycker var tråkigt eftersom jag kom så sjukt bra överens med de och hur vi alla hade samma galna humor! Men nu kommer nya till jobbet eller ja egentligen gamla men nya för mig så de är säkert lika bra de. Trivs just nu som fisken i vattnet på jobbet och känner mig så lycklig och viktig där!
 
Imorgon jobba jag bara till 14.00 sen ska jag dra och träna. Hoppas det blir av för det behövs verkligen! Ledig onsdag och jobbar kväll på torsdag och sedan jobbar jag i sträck till den 27 för då är jag ledig på kvällen och den 28 för då blir det en galen utgång, eller det är så planerna är just nu! Längtar dit för är verkligen sugen på att gå ut och dansa. 
 
Jag vet att bloggen bara handlar om jobb men det är som sagt för att jag trivs så bra och att mitt liv bara består av jobb. Men jag klagar inte för det är precis som jag vill så :D Nej nu ska jag sova börjar nämligen 6.45 imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0