Behöver tid bort från allt, tid att hitta mig själv!

 
Om en timma börjar jag jobba så ska strax börja göra mig iordning innan jag går. Just nu känner jag mig ganska vilsen i mitt privatliv och även om allt känns bra på jobbdelen så finns det ett stort hål inom mig. Jag kan inte sätta fingret på vad de är men det hålet växer varje dag och blir bara större och större. Nu har det börjat resultera i sömnproblem och att inte kunna sova när du jobbar tugnt är krävande. Just nu tror jag att jag behöver tid bort från allt, förutom jobb. Jag behöver hitta mig själv igen. Jag behöver känna mig stark igen och få den livslust inom mig att bryta ut och inse vad som är äka och falskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0