Skolstart och två-års-dag

 
Sitter hemma hos min bror och väntar på att klockan ska bli halv 10. Idag är det skolstart och det känns konstigt att det är sista året på gymnasiet. Vad hände med de två tidigare åren? Allt har bara rusat förbi men det gör inget för jag har fått så många minnen och känt saker jag aldrig känt förut. Gymnasietiden som gått har varit den bästa och den sämsta tiden i mitt liv. Jag har verkligen fått pröva min vingar. När jag kollar tillbaka blir jag tårögd och känner mig som världens lyckligaste! 
 
Idag är det inte bara två år sen gymnasiet började utan även två år sedan jag träffade min bästa vän. Världens bästa vän! Vi precis som alla andra har våra upp och nedgångar men det är också just dessa som testar en vänskap. Ifall man tar sig igenom alla motgångar tillsamans är man starka ihop inte om du går ett helt liv utan att ni har problem. Vänskap måste testas för att se om det håller. Du är bäst, älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0