Njuter av livet trots bergodalbanan

 
Jag ska strax börjar röra mig mot jobbet. Ska bara byta om och fixa iordning mig. Kan tala om att min brors bror mår okej nu. Massor av tester har tagits men de vet inte vad som hänt. Så när vi väl fick reda på att han var okej så hamnade en annan nära bekant till familjen på Uppsala. Det är betydligt allvarligare än vad de första fallet var vilket skrämms. Jag ber och hoppas på det bästa och ger allt mitt stöd till familjen <3
 
Annars är det mycket som pågår i livet som är positivt! Mina lediga timmar har spenderats på bästa sättet och jag har fått tillbaka energi och redo att sätta igång igen. Så mycket som kommer hända nu som är kul och det känns som att varje timme är bokad av lycka! Jag njuter och tar in det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0