Morgonpromenad - check!

 
Gick upp en timma tidigare idag än vad jag brukar göra när jag börjar 7.30. Anledningen till detta var att jag ville ta en morgonpromenad. Ganska skönt att gå i cirka 30-40 minuter med musik i öronen. Nu ska jag byta om och gå till jobbet. 
Igår var sista dagen på min rad som jag gått på hela sommaren så nu jobbar jag bara extra. Har tackat ja till flera pass så jobbar fram tills nästa söndag med undantag onsdagen då jag är ledig. Pratade även med mitt jobb om att fortsätta efter sommaren och det var väldigt nöjda med mig och ville behålla mig så jag stannar mer än gärna eftersom jag trivs så bra. Nej nu är det bara 8 minuter kvar innan jag ska gå så ska byta om och sedan röra mig till jobbet. Ska försöka uppdatera bättre och med bättre innehåll. Försöka i alla fall!

Kommentarer
Postat av: traderareshop

Hej Fina! kika gärna in min blogg om du vill vinna ett par vita flatform sneakers, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Ursäkta om du inte gillar den här typen av kommentar. Ha en underbar kväll kram

2012-08-10 @ 13:25:18
URL: http://traderare.blogg.se
Postat av: Emma

Visst är det skönt att bara promenera med musiken i och bara inte alls behöva tänka?! :)

Svar: Ja! Helt underbart och så fridfullt!
Matina Johansson

2012-08-10 @ 14:24:42
URL: http://emmaerika.blogspot.com
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-11 @ 01:56:15
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0