Love Love Love

 
Idag började jag dagen med ett 7.30-12.30 pass för att sedan få förfrågan om kvällspass mellan 16.00-21.00 så tänkte why not. Ska bli kul att köra just detta kvällspass eftersom jag ska få prova på att gå på gruppboendet vilket jag aldrig har gjort. Tycker bara det är kul att gå i nya hus/avdelnignar för då blir det aldrig jobbigt att jobba när man hoppar in i framtiden på extra turer. 
Egentligen hade jag nog velat varit ute och röjt på krogen idag eftersom jag börjar skolan på måndag men jobbar hela helgen så det får vi skippa och ta någon annan helg. 
Nej nu ska jag slänga upp håret i en tofs och sedan dra mig mot jobbet!

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Du har en väldigt fin blogg! Om du inte redan är med så får du gärna vara med i min tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med =) Ha en fortsatt bra dag! Kram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0