Fina vänner

 
Idag är jag ledig och det firar jag med en dag med Nathalie! Hon kommer snart och hämtar mig sedan ska vi lämna in min telefon innan vi äter lite lunch. Kanske blir det lite shopping också men får se. 
Var i Sala med min bästa vän igår och shoppade så jag får inte shoppa mer just nu. Hade i alla fall en jättemysig dag med henne och som det alltid är när man inte träffat någon på över en månad har man massor att prata om. Kom förresten på att på måndag "firar" vi två år sen vi träffades. Bästa två åren i mitt liv! Så det ska ju såklart firas senare. 
Även skolan börjar på måndag och jag känner mig inte speciellt sugen. Kommer bli tuffa månader med skola, körkortsplugg och jobb men det ska gå! 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Tack för idag fina vän! <3

Svar: Tack själv! <3
Matina Johansson

2012-08-15 @ 13:47:05
URL: http://nathaliiieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0